Service og support

Vi driver et velutrustet verksted for reparasjon og kalibrering av utstyret vi selger. Vi tilbyr også fjernsupport over TeamViewer.

Service av metalldetektorer, kabelsøkere, dataloggere og SeeSnake stakekamera

Vi er sertifisert for reparasjon av følgende utstyr

  • Metalldetektorer og kabelsøkere
  • Ispeksjonskamera og stakekamera
  • Dataloggere og temperaturmålere
  • Lekkasjesøkere

Dersom du mener du har behov for service på et batteridrevet måleinstrument, bør du først gå gjennom følgende punkter da dette er feil som går igjen:

  • Test instrumentet med ferske batterier innstallert. Vær oppmerksom på at selv nye batterier kan være defekte så bruk batteritester eller voltmeter om mulig
  • Sjekk at batteriene er satt inn riktig vei ved å sjekke anvisning av polaritet på batteri og instrument
  • Sjekk at batterikontakter er fri for irr og urenheter. Fjærbelastede batterikontakter kan svekke seg over tid og gi uregelmessig kontakt
  • Om du fremdeles mener du har behov for service, ta kontakt på tlf 64 94 30 70 for å avtale retur

For å sikre deg en rask og sikker service har vi utarbeidet et skjema som bør fylles ut og legges med innsendte varer. Normalt har vi kort reparasjonstid og utstyret vil være i retur i løpet av 1-2 uker.

Last ned: serviceskjema

 

TeamViewer support

Vi tilbyr support på programvare over TeamViewer. Dersom du har programvare fra oss som du ønsker support og opplæring på kan du laste ned TeamViewer og gi oss innloggingsdetaljene du ser når du starter programmet (Partner ID og passord).


 

Hovedside > Service og support

Eskeland Electronics AS logo

Hovedside
Om oss
Nettbutikk
Nyheter
Service og support
Kjøpsvilkår
Slik kontakter du oss
Detektor.no
Eskeland Electronics AS
Rasmus Solbergs vei 1
1400 Ski
post@detektor.no
T: 64 97 30 70