Vareretur
Slik sender du inn produkter til service eller reparasjon
Før du sender inn varer til oss for service, er det viktig at du først tar kontakt med oss. Vi oppretter da en serviceordre og sender deg:
Et ordrenummer (må refereres til i forsendelsen)
Et serviceskjema som skal fylles ut og legges ved
En fraktetikett eller en QR-kode som kan brukes på postkontor
Viktig informasjon:
All innsending må skje som bedriftspakke via Posten/Bring med vår genererte etikett.
Dersom pakken ikke sendes som bedriftspakke og vi må hente den på postkontor, vil det tilkomme et hentegebyr på kr 950,- eks. mva.
Du kan levere pakken på valgfritt postkontor i Norge. Bruk QR-koden som du får tilsendt for å få skrevet ut fraktetikett der, eller skriv ut og fest vedlagte etikett selv.
Ta kontakt med oss før innsending – så sørger vi for en effektiv og korrekt håndtering av serviceoppdraget ditt.
Kontakt oss på mail: post@detektor.no eller på telefon: +47 64 97 30 70